*Suck..*

Jag stannade hemma från skolan idag för jag hade tänkt gå till vårdcentralen idag, när ja ringde, kl åtta då,( gick upp halv :( ville inte men var tvungen.. ) så fick ja väönta as länge, de typ ringde i fem min.. sen svara de helt plötlist och bara : VAD HAR HÄNT? VAD HAR DU ONT? BRÖSTET ELLER VAD HAR HÄNT? ja bara .. öhm.. ingen stans.. ? Hon bara nehe men detta är akuttelfonen så du får ringa *nummer*bla bla . Så ja ingde dit då svara de igen efter 10 min typ: VAD HAR HÄTN VAD HAR DU ONT? HAR DU ONT I BRÖSTET?  jag bara igen.. öhm.. hej igen.. ? JAg ringde de andra nummret men ja kom hit igen..  ? jaha säger hon då.. så pratade jag lite med henne. och gissa vad hon säger? dEM HAR STÄNGT PÅ TORSDAGAR!?  ååh.. typsikt! tagit ledigt fårn skolan eller nee. ja sa att jag var sjuk (A) mamma sa att de va ok ;P så nu sitter jag här hos mormor och gör på engelksna och ska snart börja på matten, lär ju inte hända.. sén ha ja jobbat lite här hos mormor med. städat lite:) ´

Asså ja ha ont i magen -.- Tur att ja va hemma då;)

Stinalise, är du nöjd nu att man börjar skriva ltie längre saker? när man orkar nu för tiden XD

VET NI VET NI VET NI?! JAG SKA RIDA PÅ LÖRDAG:D:D:D:D:D
Vi åker imorn till Cina (pappas tjej :D<3)Tinen ska komma med;P Så ska ringa henne ikväll så får hon ta sig ut eller så får hon åka med mig hem direkt från växjö:P Vi ska rida i halmstad, så vi åker ngn gång på morgonen :P ska bli skitkul faktiskt.. :D

jag och min kompis började snacka nu om när ja var mobabd och fy fan vad j mår dåligt igen,, liksom bara av att börja snacka om de..
 här är konversationen. ni som lsäer vet jhu redan om de så.. de kvitatr ju..

_________________________________________________________________________________________________


' Nanna säger:

ah det gör jag (: du är väldigt gulllig att du bryr dig, men det är itne så enkelt, jag vill äta för jag är hungrig men jag mår illa a de

|| www.Nattaan.webs.com || säger:

johanna..nu gör du de igen

du inbillar dig de

de känns som om du år de och de kanske du är men t'nk inte så.

ja vet att de inte är lätt

men du måste försöka

' Nanna säger:

hahah jag åt faktiskt nybakta kringlor och det var gott allt anat är blööh, sen så tänkte jag innan när jagi nte kunde äta frukost jag tar en kringla så får jag i mig ngt iaf, men blöh dom var äckliga

|| www.Nattaan.webs.com || säger:

okej. men ät ändå, även om de är äckliga liksom

asså johanna detta får du itne säga till ngn , eller a kasnke itne så viktigt men vill inte att ngn ska veta..

ja ha haft samma problem

' Nanna säger:

trodde nästan det

|| www.Nattaan.webs.com || säger:

när ja gick i sjuan var jag mobabd( ha vatt mobbad sen 5 ungefär) och ja blev ledsen, jag hade 75% frånvaro för att jag stanande hemma och följde med mamma till jobebt istället,. jag var mobbad för mina kläder och altl anant, jag var hip hopare då kan man säga. de andra tjejrna var avundsjuka på att jag kunde få kompisar så mlätt, specellt kilalr.. de ärajde mobba mig coh alla kilalrna som trodde

de va tuffa följde på.

jag åt inte mkt och jag gick ner 10 kg ungefär..

du ha ju sett mig äta ganska mkt nu.. ja vill itne att de ska hända ugen

' Nanna säger:

usch <3 fyfan för mobbning!

jag hade massa problem typ i femma med mobbning :/ men jag har aldrig haft matproblem eller så, men nu är det helt omöjligt

|| www.Nattaan.webs.com || säger:

ja mådde så jävla dåligt att ja till slut itne åt alls,. mamam tvungade mig , ja fick itne göra ngt om ja inte åt. ja fick inte änns sitta vid datorn elelr gå med ut med de när de gick ut med perpz eller gnt, vilket ja tyckte om. sen när vi böärjade i 8an så kom ja till en annan skola då för de fanns bara till 7 an. så trodde ja de skulle va slut, men i rydaholm fortsatte de,. lite , för ja ha en

moppe som går i 30 ca.. de pratar fortfarande om de.

' Nanna säger:

fasen va löjligt åh nu blir jag arg!

|| www.Nattaan.webs.com || säger:

ja bev även mobabd för att jag vara bättre än kilalrna på pingis i nskolan . de puttade in mig mot väggarna och kalalde mig fitt nathalie.. m.m..

som vanligt sket jag i allt och gick hem så fort som möjligt

' Nanna säger:

åh har inga hjärnceller eller?! åh sånt blir jag så jävla irriterad på!

|| www.Nattaan.webs.com || säger:

ja sprang hem och grät

' Nanna säger:

det förstår jag!

|| www.Nattaan.webs.com || säger:

ringde till mamma och hon körde hem. som hon alltid gjorde när ja va så jävla ledsen, hennes chef känner oss så han förstod ju,,.

inann hon kom hem frågade hon mig och ja hade ätit vilket ja sa att jag ahde men de hade ja itne gjort..

' Nanna säger:

ah, usch <3

|| www.Nattaan.webs.com || säger:

på de veckorna som var väst , kasnke var 7 veckor eller ngt mådde ja så dåligt och gick ner 10kg. åt nästan ingenting och brydde mig inte heller, ja tyckt einte ja behövde leva ja tyckte att var syndabocken liksom, de la all skuld på jg för allt.

tillslut började till och med läxorna och proven gå dåligt och lärarana visste ju avrför

' Nanna säger:

ååååhå jag stör mig på sånt här! va fan gör itne de vuxna ngt?!?!?!?!?!?!

|| www.Nattaan.webs.com || säger:

ja ha till och med fått en bitchslap av en tjej , och aj frågade varflr och ebvt du vad hon svara?

' Nanna säger:

dom vet ju att det händer hela tiden så varför itne ta tag i det! näh vad?

|| www.Nattaan.webs.com || säger:

ja hade lust

sa hon

' Nanna säger:

åååh, fan jävla ååååh, !

|| www.Nattaan.webs.com || säger:

senare samma kväkll åkte mamma runt till allla tjerjan ´hon hade till och med slagit sin ko mpis

som också retade mig..

mamma skällde ut hennes föräldrar som slog mig då, hon grät och grät och höll i sin mammas hand jättehårt sa mamma. ja vågade itne följa med. jagrät vartenda kväll och mitt stöd de två ren var min mamma, min hund, min pappa , och resten av min familj men den som hjälpte mig mest var min mamma

¨lärarna hjälpte mig med med allt men den som gjkorde messt var ju mamma

' Nanna säger:

ah, asså åh sånt här stör mig! men nu är allt över? så länge man har 1 som bryr sig så klarar man det , och du ska veta, jag finns alltid här om det är ngt!

|| www.Nattaan.webs.com || säger:

tack<3

de betyder mkt .)

.D

<3

_________________________________________________________________________________________________

... usch...
de är hemskt..


Kommentarer
Postat av: Stinalise<3

Jag är mkt nöjd:)

2009-10-15 @ 16:46:51
URL: http://stinaliseskrypin.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj natta, fan det är ju riktigt jävla hemskt. . . .

det trode jag aldrig fyfan

2009-10-25 @ 02:18:42
URL: http://emmye.devote.se fotobyemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0