Sitter här och funderar...

Sitter här och funderar.. på allt som händer.
Har bestämt mig att skriva en lång text denna gången..
Funderar bara på vad jag ska skriva om.. :P
Sitter här vid datorn och har lagt in en massa bilder på min skol data från min andra data, såg en massa gamla bilde rsom jag glömt bort, alla minnen vi hade liksom..
Saknar alla våra tider i bor, hur vi alltid skrattade och så :D
Vi hade så jävla kul asså! Och nu i min nya skola.. eller aa klass så känner jag mig tråkig... Jag har liksom förändrats från vad jag va i bor, de kändes som om jag alltid hade ngt roligt att säga om ni sa ngt eller om jag sa ngt.. eller vad som helst egentligen men när mina nya kompisar säger något så säger jag itne så mkt, eller bara som jag skrattar åt isåfall liksom.. som vi tyckte var kul då.. som jag fortfarande tycker är kul .. Saknar liksom våran humor, alla minnen.. men framför allt er! <3

De känns liksom som om bara alla komemr till mign när de vill snacka seriöst.. inte för att de vill ha kul med mig liksom..
Visst asså de är ju bra att de litar på mig för de kan de ju men asså jag vill inte bara vara den personen som alla komemr till och snackar seriöst men inte vill ha kul med..
Asså de gör de ju men jag känner mig liksom itne hemma där, vi ha inter samma humor och skrattar itne åt samma saker. jag trivs jättebra i växjö och klassen de gör jag men asså jag saknar ändå er så himla mycket asså!

Apropå något annat så övningskörde jag idag.. :)
Men kan berätta från första gången jag övningskörde istället :P
De va typ förra tisdagen eller något :P
Vi skulle till min kusins kalas för han fyllde år då
så pappa kom tidigare efter skolan så vi kunde köra lite nere vid ishallen här i rydaholm .
Så aa vi körde ner dit och började köra då och pappa har ju en diesel bil så jag agsade för ltie för jag vågar inte gasa så mycket..
men aa.. och självklart när jag är där och kör på den lilla ytan så kommer en lastbil och ska ta ännu mer plats!!!! :(((
Och när jag inte trodde de kunde bli värre., för pappa tjatade på mig at gasa och gasa ännu mer..
så kommer andreas & co.. och de va ju typ 10 st -.- alla stannar och kollar när jag kör. TYPSIKT!!!!!  får kärringa stopp hela tiden typ för att jag itne vågar gasa.. som sagt så åker de förutom andreas och innan de åker åker de runt bilen så jag itne kan koncentrera mig och pappa säger bara att jag ska fortsättas köra men de är inte så lätt när alal cirkulerar runt bilen liksom..

Totalt: DE GICK SKIT!!!

Andra gången jag körde körde jag med Fidde och de gick verkligen as bra, allt gick liksom som smort, ! Kopplingen och gasen och allt!! har kört nu några gånger och de går bara fel med pappas bil, men med mammas går allt som om jag har blivit ett bilproffs eller något:S asså jag vill inte skryta på ngt sätt men asså jag är fan stolt över mig själv!
Att jag klarar de så bra är fan jävligt bra ! Är skit stolt och mamma och fidde är helt häpna och uindrar när tabben kommer:P haha
Hoppas de går likabra med pappa sen ;D:
har liksom inte kört med ngn annan heller så känner mig så jävla stolt och glad för de :D

Sen har jag övningskört idag med och fått lära mig att växla lite, gick också as bra, backat lite med och de är lit för mkt gas där med annars är de bra :D

Kom just tänka på en sak , så här mkt ha ja inte skrivit på länge! ;)


Be happy with it! :D
nee men nu ska jag faktiskt lägga mig, dock ;P


Kommentarer
Postat av: Stinalise<3

Saknar bors skola skitmkt oxå! alla människor, "stämningen" och allting, känns som att det aldrig kommer bli riktigt som det var förr...

men även om vi inte går i samma skola och ses lika ofta som förut så har vi alltid kvar varandra och kan ses på helgerna, och det får vi ju inte glömma:)

2009-10-12 @ 14:13:41
URL: http://stinaliseskrypin.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-10-14 @ 19:16:00
Postat av: Stinalise<3

Vill med börja övningsköra!!!:)

Saknar oxå bor skitmkt, helt otroligt vad kul vi kunde ha det där. Känner lite att det aldrig kommer bli riktigt som det var förut, men vi kan ju alltid ses på helgerna och så:)

2009-10-14 @ 19:19:23
URL: http://stinaliseskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0