De är ju typiskt..

att när man ska ut och fotografera så precis när man ska ta ett jättefint kort när solen skiner så ska man självklart, ladda betteriet för att de tog slut :( haha
TYPISKT mig.. XD
hahahah men fotograferade ltie igår, vill fota idag med, men nu är inte solen framme så blir de inte lika fint :(men ska ut sen ändå när mitt batteri har laddat klart. men självjlart så har de inte de ännu.. sen ska jag laga mat ikväll men vet inte riktigt vad jag ska göra..
Vad tycker ni jag ska göra? funderar på att göra ngt mer avancerat än spagetti och köttfärsås om ni fattar x) ahaha men typ.. aa.. ngt gott , men frågan är vad.. :P Här är en del förslag som ja inte tycker är så bra eller avancerade..

Kroketter och lövbitar

Potatismos med kött eller ngt annat roligt


Spagetti och Köttfärsås

Fylld paprika

potatisgratäng med ngt roligt kött

potatis, vit sås och torsk


Asså nu kommer jag inte på mer.. xD nu får ni hjälpa mig. ska ja ta ngt av detta eller ska jag göra ngt av era förslag :) ?

Här kommer lite bilder jag tog igår :P :)

löv droppe denna tycker jag mest om :)

drppar dessa tycker jag är coola :)

derppar ajg tycker den är cool :)

 HEJ DÅ!:D<3



Kommentarer
Postat av: Stina Lise

kroketter med løvbitar! Det låter riktigt avancerat tycker jag:) och rætt smarrigt oxå:)

Vilka fina bilder, alla ær jættefina! Gillar mest den i mitten (a)<3



(ær i danmark som man kanske kan se på bokstæverna:))



Vet du føresten vrf calina har tagit bort sin blogg? Har inte fått tag i henne før att kunna fråga:S"/

2009-10-29 @ 14:54:36
URL: http://stinaliseskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0