Jag vill rida!! Lust att skriiiiiiva lite ;)

Åhhh jag har en sån lust att rida asså!:D
rida rida rida rida rida;D
Bara sitta på hästen och sen börja trava elelr gallopera och bara känna vinden i sitt hår och bara känna hästen arbeta, höra dem flåsa i takt med mig. Åhhhh ja vill verkligen rida!!!:D
Asså ja vet de låter ju jättedumt när man skriver de men asså ååååhhh de låter så jävla dumt men när man sitter där så är de helt underbart!:D

men aja, nu ska ja inte snacka för mkt :P
men se om ja kan skribva en del för ja känner för de :P

Funderar om jag ska ut och fota lite ida men det är itne så fint väder bara.. :(
lite svårt att komma po grejer utan de fina vädret när man ska vara ute liksom..
Men tror jag ska åka till johnny och linda och se om ja kan ta kort på valparna :D:D:D
isåfall kommer bilder senare:D

Igår så var ja medCalina, viktor och johannes och vi kollade på filmerna upp - as bra:D och as kul!!!:D
Sen kollade vi på Pineapple Express - den dååååligaste filmen ja ngnsin sett seriöst!! fyfan va dåålig!!!! och ja tkr liksom alal filmer är bra? men fyfan va dålig asså.. x)
 och samtidigt som ja skriver detta så kollar ja på year one - den var varken bra eller dålig. sådär .. lite kul kanske men lite sjuk:P

ja vill lära mig mer i photoshop:Dhar filmer men de ligger på andra datorn:p  ja användewr den typ aldrig längre:O de är inte bra. ja använder mest skoldatorn för den är inte så seg på farmville:P och photoshop m.m. de är bara därför ja använder denna.. de är liksom de programmen ja använder mest ju..
men aa... lite dummt av mig..

ja ha kommit på en sak..
typ ja ta rätt mkt bilder och ja sparar ju typ alltid de på min data. nu ligger typ jättemkt foton på skoldatorn och om den kraschar så förlorar ja precis alla foton....

det är inte bra!:O
ja vill inte ha de på en masa cd skivor eller usb:en:O de är bara jobbigt att hålla reda på de juu:O en hårddisk vet jag inte heller om ja vill ha... den kanske går sönder ju :'( allt kan ju gå sönde rmen ja vill liksom skydda mina bilder.. vill inte att de ska försvinna!!:O

asså ja vill skriva mer men ja ha tyå inget att skriva om... :P

Här är lite bilde rja tog för ett tag sen :P



Kommentarer
Postat av: vickckckckkckktoooorr

EN`KOMMENTAR:D;D

yoyoyo nigga, asfina biler, btw, pineapple express är en film om kompisar å de typ samma motto som tenacious d. den asbra!"&%¤&#

2009-11-29 @ 21:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0